تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سلطانی‌فر مقصر حذف استقلال و پرسپولیس است؟|فتح الله‌زاده علیه وزیر سابق

  • کد خبر: ۹۵۱۹۴
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
سلطانی‌فر مقصر حذف استقلال و پرسپولیس است؟|فتح الله‌زاده علیه وزیر سابق
علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که توصیه‌های مسئولان سابق وزارت ورزش و جوانان برای تایید مدارک سرخابی‌ها دلیل حذف امروز سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا انتقاد بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشته و دراین میان علی فتح الله زاده نیز از تصمیم‌هایی مسئولان سابق در وزارت ورزش و توصیه‌های آن‌ها به کمیته بدوی برای تایید مدارک سرخابی‌ها گله کرده است. فتح الله زاده دراین راستا می‌گوید: «متاسفانه می‌خواهند موضوع حذف را به ۱۰ سال قبل بکشند. این درست نیست. اگر می‌بینید استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شده‌اند به خاطر اشتباهاتی است که در سال‌های اخیر انجام شده است. هرچه مشکل است متعلق به ۳، ۴ سال اخیر است. چه طور ما ۱۰ سال قبل به آسیا می‌رفتیم و الان این مشکلات به وجود آمده است؟ به اعتقاد من آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان قبلی باید درباره حذف این دو تیم پاسخگو باشد و سوالات هوادارن این دو تیم را بی جواب نگذارند. در دوران ایشان مدام به فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی توصیه می‌شد که ازکنار برخی اشکالات استقلال و پرسپولیس عبور شود درحالی که این توصیه درست نبود و باید اشکالات را همان موقع ریشه‌ای حل می‌کردند. من از جامعه رسانه‌ای کشور به خصوص خبرنگارانی که در حوزه ورزش کار می‌کنند می‌خواهم این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند و بروند سرمنشاء این تصمیم را پیدا کنند. از خبرنگاران می‌خواهم دنبال دلایلی باشند که باعث حذف شده و به برخی سم پاشی‌ها توجهی نکنند. عده‌ای می‌خواهند مردم و خبرنگاران را گمراه کنند، اما دلایل حذف این دو تیم به سال‌های اخیر مربوط می‌شود و نباید آدرس نادرست داد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->